Правила и условия за участие в Sofia Travel Expo

1. Може да участва всяко пълнолетно лице независимо от националост, пол, гражданство, раса и т.н.

2. Всеки участник може да резервира максимум 10 билета за събитието.

3. Всеки участник в събитието следва да въведе всички изискуеми данни във формата за резервация. В противен случай, резервацията се счита за невалидна и се анулира

4. Информацията от Вашата резервация ще се обработи спрямо изискванията на Европейския регламент за обработка на лични данни

5. С Вас може да се свържи представител на организаторите (Туристческа Академия ООД) за уточнение на резервацията/обратна връзка и/или друго.

6. Вашата резервация се счита за валидна, ако сте получили официално потвърждение от системата за закупуване на билети

7. За провеждане на Sofia Travel Fest са нужни да бъдат продадени минимум 222 билета. В противен случай, организаторите си запазват правото да отменят събитието до 5 дни преди неговото провеждане. В този случай, на всички потребители, закупили билети – сумите им ще бъдат възстановени спрямо правилата на платежния оператор (www.bilet.bg)

8. Анулации на билети се приемат до 30 дни преди датата на събитието.

9.  Туристическа Академия ООДси  запазва правото си да променя правилата и условията за обработка на резервациите.

10. В случай, че желаете Вашите данни да бъдат изтрити от нашата база данни – моля пишете на info@sofiatravelfest.bg

11. Фирмени данни:

Наименование: Туристическа Академия ООД
ЕИК/БУЛСТАТ: 204464719 / BG 204464719
Aдрес на управление: гр. София жк. Западен парк 52 В
Телефон: 02 405 15 07